Menu
Ekzos.my
  • Home
  • Auto My
  • Auto Global
  • Modifikasi
  • Pandu Uji
  • Santai
  • Hubungi
Ekzos.my

Auto Commerz, Dealer Mercedes-Benz Merasmikan Pusat Perkhidmatan Pertama

Posted on April 27, 2018 by Ekzosmy

Mercedes-Benz Malaysia, bersama rakan peniaga terbarunya, Auto Commerz Sdn Bhd, meningkatkan lagi perkhidmatan pelanggan dengan memperkenalkan Pusat Perkhidmatan Mercedes-Benz Auto Commerz 2S yang terletak di Setapak. Melengkapi Mercedes-Benz Auto Commerz Autohaus sementara yang dilancarkan pada September 2017, pusat servis baharu itu mengagumkan strategi Auto Commerz ke gear yang tinggi, untuk memberikan pengalaman pelanggan yang unik dan individual untuk pelanggan Mercedes-Benz.

“Bagi pihak Mercedes-Benz Malaysia, saya mengucapkan tahniah kepada kumpulan peniaga kesembilan kami, Auto Commerz, pada pelancaran pusat khidmat baru mereka. Kami percaya perkongsian yang kami kongsi dengan Auto Commerz mencerminkan semangat dan penjagaan bersama kami untuk pelanggan dan keperluan mereka. Dengan liputan penjual automotif premium terluas di Malaysia, kami memberi tumpuan kepada memastikan kualiti perkhidmatan yang ditawarkan sepanjang perjalanan pelanggan merangkumi Pengalaman Pelanggan Terbaik, “kata Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif Mercedes-Benz Malaysia, Dr Claus Weidner.

Pusat Servis 2S Mercedes-Benz Auto Commerz 2S, yang terletak hanya 950m dari Mercedes-Benz Auto Commerz Autohaus di Setapak, mempunyai kawasan seluas 13,866 kaki persegi dan kawasan binaan 9,200 kaki persegi Dibina untuk berkhidmat untuk mengembangkan Mercedes- Pangkalan pelanggan Benz, pusat servis ini dilengkapi dengan peralatan dan kelengkapan diagnostik yang disahkan oleh Mercedes Benz dan diselia oleh Pakar Perkhidmatan Certified Mercedes Benz yang terlatih secara profesional.

“Sebagai kumpulan peniaga terkini untuk menyertai rangkaian Mercedes-Benz di Malaysia, kami berbangga menambah perkhidmatan pelanggan ke repertoir kami. Dengan kemas kini ini, kami kini menyampaikan pengalaman pelanggan yang lengkap dan menyeluruh dan kami mengalu-alukan semua pemilik Mercedes-Benz ke pusat khidmat kami yang baru untuk penjagaan yang terbaik yang boleh ditawarkan oleh pasukan Auto Commerz, “kata Principal Dealer Automotif, Eric Khoo.

Pusat Servis Mercedes-Benz Auto Commerz 2S interim memasarkan Mercedes-Benz Presentation System II (MPS II) yang anggun, sejajar dengan pelanggan identiti jenama Tiga Bintang yang telah mengenali. Tempat kerja yang berfungsi secara optimum mempunyai keupayaan untuk berkhidmat sehingga 200 kenderaan setiap bulan.

Pusat Servis 2S Mercedes-Benz Auto Commerz 2S yang terletak di No 14, Jalan Usahawan 5, Kawasan Perusahaan PKNS, Setapak 53300 Kuala Lumpur. Untuk maklumat lanjut sila hubungi tel: 03- 4144 5500.

Klinik Servis Mercedes-Benz – Pakar Saya. Perkhidmatan Saya.

Selaras dengan komitmennya untuk menyediakan perkhidmatan pelanggan yang unggul dan untuk meningkatkan pengalaman pelanggan ke tahap yang lebih tinggi, Mercedes-Benz Malaysia dan pilih rakan kongsi pengedar akan menganjurkan Klinik Perkhidmatan Mercedes-Benz eksklusif antara Mei dan September 2018. Tarikh dan lokasi adalah seperti berikut:

Klinik perkhidmatan memenuhi kereta Mercedes-Benz, berumur 48 bulan ke atas. Pelanggan yang ingin memiliki kenderaan mereka menjalani pemeriksaan keselamatan penuh yang dijalankan oleh Pakar Perkhidmatan Mercedes-Benz dari Daimler, yang dikenali sebagai ‘Flying Doctor’, diminta untuk menempah janji mereka terlebih dahulu untuk mendapatkan slot mereka. Inisiatif ini membolehkan pelanggan melihat kehadiran kepakaran dan perkhidmatan yang komprehensif yang memelihara karya-karya yang mempunyai Bintang Tiga Bercabang.

“Pelanggan kami sentiasa berada di pusat aktiviti kami. Inilah sebabnya kami berusaha keras untuk memastikan pelanggan kami menikmati Pengalaman Pelanggan Terbaik dalam setiap pertemuan dengan jenama Mercedes-Benz sepanjang perjalanan pelanggan, “kata Mercedes-Benz Malaysia, Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif, Dr Claus Weidner.

Semasa Klinik Perkhidmatan Mercedes-Benz, kereta Mercedes-Benz diberi pemeriksaan keselamatan penuh yang dijalankan oleh ‘Flying Doctor’. Setiap kereta kemudian diikuti oleh pasukan yang ditugaskan untuk perkhidmatan atau pembaikan yang disyorkan.

“Sebuah kereta Mercedes-Benz adalah karya yang dikendalikan oleh tukang dengan pemahaman yang rumit terhadap kenderaan yang membawa Bintang Tiga-tajam. Sebagai peminat passioante jenama, kami memahami pelanggan kami membawa nilai sentimental dengan kereta Mercedes-Benz mereka. Klinik Servis Mercedes-Benz menunjukkan sokongan kukuh rangkaian pengedar kami yang diterima daripada Pakar Perkhidmatan Mercedes-Benz dari Daimler untuk merawat kereta Mercerdes-Benz berharga pelanggan kami, “tambah Mercedes-Benz Malaysia, Naib Presiden, Perkhidmatan Pelanggan MBC, Kereta Penumpang, Heinrich Schromm.

Di samping memberikan ketenangan fikiran kepada para pelanggan, klinik-klinik perkhidmatan juga memberikan peluang untuk pembangunan bakat. Sebagai hasil daripada membantu ‘Flying Doctor’ semasa klinik perkhidmatan, pasukan perkhidmatan pelanggan tempatan Mercedes-Benz Malaysia mendapat pengalaman dan pengetahuan berharga yang membuktikan falsafah Mercedes-Benz ‘pembelajaran sepanjang hayat’.

Sehingga kini, Mercedes-Benz Malaysia mempunyai 33 pengedar berdedikasi di seluruh negara yang menyampaikan Produk Terbaik dan Pengalaman Pelanggan Terbaik sepanjang perjalanan keseluruhan pelanggan, mengekalkan Mercedes-Benz Malaysia sebagai rangkaian peniaga automotif premium terbesar di negara ini.

 

 

Auto Global Auto My MercedesBenz

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

https://www.youtube.com/watch?v=M69mWvT4YPc&t=9s
377939
Views Today : 8
Total views : 1351563
©2021 Ekzos.my | Powered by WordPress & Superb Themes